Zmiana hasła do skrzynki e-mail przez klienta końcowego

Udostępniłeś Klientowi konto e-mail w domenie obsługiwanej na Twojej usłudze i chcesz aby twój Klient mógł zmienić do niech hasło? Nic trudnego. Wystarczy, że Twój Klient zaloguje się poprzez Webmail na swoje konto.

Np. jeśli posiadasz domenę kowalski.pl i w niej istnieje skrzynka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., to aby była możliwość zmiany hasła do poczty należy:

prawa wywołać w przeglądarce internetowej adres: http://poczta.kowalski.pl

prawa zalogować się używając swojego adresu e-mail oraz aktualnego hasła.

Po zalogowaniu klikamy w Ustawienia (ikona Trybu), następnie klikamy w pole "Hasło" i mamy możliwość zmiany hasła na nowe.