WebMail (Poczta) - pierwsze kroki
Uruchomiony został nowy panel pocztowy. Jakie zmiany to ze sobą niesie? Nowy Webmail jest bardziej wydajniejszy. Przydatnym dodatkiem jest wbudowany kalendarz, poprzez który można importować do niego - wraz z kontaktami kalendarza Google.
Nowy Webmail daje również użytkownikom możliwość tworzenia zadań, dzięki czemu zarządzanie własnymi projektami staje się znacznie łatwiejsze oraz wygodniejsze. Dodawanie wielu załączników może odbywać się za pomocą metody drag&drop tzn. przeciągnij i upuść.
Aby ułatwić naszym Klientom pierwsze spotkanie z nowym panelem pocztowym, przygotowaliśmy przydatne instukcje i pomoce:
1. Otwieranie wiadomości e-mail
By otworzyć e-mail kliknij dwukrotnie w jej temat. Jeśli natomiast chcesz szybciej dotrzeć do treści możesz również uruchomić podgląd wiadomości (Prawy górny róg). Znajduje się tam strzałka - należy w nią kliknąć.
2. Zaznaczanie kliku wiadomości jednocześnie
Aby oznaczyć kilka wiadomości jednocześnie należy "przytrzymać" włączony klawisz CTRL i zaznaczyć odpowiednie wiadomości.
3. Odpowiadanie na wiadomość
Jeśli chcesz odpowiedzieć na wiadomość należy kliknąć w ikonę zatytułowaną „Odpowiedz” znajdującą się ponad tematem wiadomości.
Jeżeli korzystasz z podglądu wiadomości, który znajduje się w dolnej części ekranu z listą wiadomości, użyj ikony znajdującej się w prawym górnym rogu podglądu.
Chcesz odpowiedzieć wszystkim nadawcom? Użyj ikony znajdującej się tuż obok - przedstawia ona dwie strzałki, z których jedna skierowana jest w lewą stronę.
4. Tworzenie nowej wiadomości
Aby utworzyć nową wiadomość wystarczy kliknąć w ikonę „Utwórz”, ikona ta znajduje się na pierwszej pozycji górnej nawigacji.
5. Dodawanie załączników
Dodawanie załączników do wiadomości e-mail może przebiegać może na dwa sposoby. Jednym ze sposobów jest kliknięcie w przycisk „Załącz” drugim zaś sposobem jest wykorzystanie przycisku „Dołącz plik” znajdującej się obok pola tekstowego e-maila. Wystarczy przeciągnąć interesujące pliki z dysku komputera i upuścić „przeciągnij i upuść” (drag & drop).
6. Zarządzanie folderami
Jeśli cenisz sobie organizaję i wygodę, skorzystaj z funkcji „Zarządzanie”. Znajdziesz ją w ustawieniach bądź w lewym dolnym rogu listy wiadomości.
Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do odpowiedniej sekcji, w której można tworzyć nowe foldery, edytować już istniejące jak również decydować o tym, które z nich mają być widoczne po zalogowaniu, a które mogą pozostać ukryte.
7. Otwieranie wiadomości w nowym oknie
Zdarza się czasem, że redagując wiadomość potrzeba jest sięgać do wcześniejszej korespondencji, wtedy przydatne może okazać się otwieranie wiadomości w nowym oknie. By móc skorzystać z tej funkcji kliknij w ikonę przedstawiającą „okienka” znajdującą się w prawym górnym rogu.